COVID -19 Aktualności

Szanowni Pacjenci !

 

Zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia dotyczącymi trybu pracy gabinetów stomatologicznych w czasie trwania epidemii, zdecydowaliśmy o trybie przyjmowania na zasadzie OSTREGO DYŻURU.
Dokładamy wszelkich starań, aby zachować dostępność doraźnej pomocy stomatologicznej dla naszych Pacjentów.

 

OBECNIE i DO ODWOŁANIA pracujemy na zasadach OSTREGO DYŻURU STOMATOLOGICZNEGO. Ze względów lokalowych jesteśmy w stanie udzielić pomocy wyłącznie Pacjentom:
– bez podejrzenia zarażenia koronawirusem,
– nie przebywających na kwarantannie,
– nie mających kontaktu z osobami zza granicy lub na kwarantannie w przeciągu ostatnich 14 dni,
– nie mających objawów zarażenia koronawirusem oraz jakichkolwiek objawów przeziębienia (katar, kaszel, gorączka, duszność).

🆘 Oznacza to, że PRZYJMIEMY Pacjentów (po przeprowadzeniu wstępnego wywiadu epidemiologicznego przez telefon):
– z silnymi dolegliwościami bólowymi, wymagającymi zażywania silnych środków przeciwbólowych
– z obrzękiem tkanek miękkich, którego źródło jest w jamie ustnej
– ze stanem zapalnym miazgi
– z ropniem, stanem zapalnym wymagającym interwencji chirurgicznej
– w stanach nagłych (urazy)

⛔️ W najbliższych tygodniach NIE PRZYJMUJEMY Pacjentów:
– na planowe leczenie protetyczne
– na planowe leczenie implantologiczne
– na zabiegi higienizacji i profilaktyczne (scaling z piaskowaniem)
– na leczenie zachowawcze (wypełnienia, „plomby”, których wymiana lub wykonanie może poczekać do kilku najbliższych tygodni)
– na leczenie estetyczne (licówki, wybielanie, kosmetyka uśmiechu)

😷 Zapewnienie środków ochrony osobistej, które stworzą bezpieczne warunki pracy dla naszego zespołu oraz naszych Pacjentów jest sporym wyzwaniem. Dlatego prosimy o przemyślane przekazywanie informacji przy konsultacji telefonicznej i rejestrowaniu się na wizytę.

🦷 Każde przyjęcie Pacjenta wiąże się dla nas z użyciem i zakładaniem specjalnych środków ochrony osobistej, których zdobycie w obecnych realiach wymaga ogromnego wysiłku logistycznego i sporych nakładów finansowych. Dlatego jesteśmy zmuszeni w niewielkim stopniu podnieść ceny naszych usług, ze względu na warunki pracy, jakie chcemy stworzyć dla bezpieczeństwa naszych Pacjentów.

Wierzymy, że nie będzie to bardzo odczuwalne oraz że spotkamy się ze zrozumieniem.

Robimy wszystko, aby wciąż móc odpowiedzialnie udzielać pomocy, kierując się zasadą primum non nocere (przede wszystkim nie szkodzić).

W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt mailowy : info@identystka.pl, lub telefoniczny 692778011

Zachęcamy również do skorzystania kalendarza on-line który wspomoże proces rejestracji.


Życzymy Państwu zdrowia.

ZARZĄD NZOZ DENTYSTKA